dinsdag 15 december 2009

Nooit fotograferen

.. tegen de zon in, zeggen ze. En dan toch lekker doen. Vind het eigenlijk best wel een grappig effect hebben, dus waarom zou het dan niet mogen? De kwetsbaarheid van de lenzen vroeger, van die ouwe spiegelreflexbakbeestjes? Of ging het gewoon helemaal rondspiegelen?
Dat zijn van die dingen... Zo heb ik me ook lang afgevraagd waarom je aardappelen niet met een mes mag snijden... heb ik me jarenlang afgevraagd. Op een gegeven moment vond ik de reden in een nieuwer etiquetteboek, en ook waarom het nu niet meer opgaat. Dat was zo'n opluchting...

2 opmerkingen:

  1. Hoi, hoi,
    Ik denk dat veel mensen dat goed doen, van die aardappel bedoel ik..
    Ik ga ook weg met mijn familie, naar Malmedy..we zijn met 18..ik denk dat het een feest wordt, ik hoop het.
    Voel je je goed hier??
    Liefs van mij..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. http://photopathway.blogspot.com/
    dag Liz hier bovenstaand een blogje dat ik eens aanmaakte hier... al heel lang niet bijgewerkt. Nu hen ik gezien dat er ook een website bestaat met die naam. kijkj dat kan dan weer op het inetrnet toen ik hem maakte gezocht en niets gevonden met die naam nu wel moet toch eens kijken hoe dat kan weblogwaarschijnlijkanders als website
    groetjes van Marie
    Je ziet ik heb je gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen

Last shoot