vrijdag 3 juni 2016

yellow


ik schreef 'yellow on the back of my bike,' maar vond het toch teveel als steenkolenengels klinken. ik was in de botanische tuinen, en van een boom in de tropische kassen waren twee enorme gele bloemen afgevallen, die nam ik mee achterop de racefiets. eigenlijk om voor het eerst van mijn leven een bloemenstilleven te maken (want ik had nog veel meer moois gevonden),  maar iets kwam ertussen en toen waren ze al te verwelkt. ik heb wel nog de wortellootjes geplant op mijn dakterras, hier staan ze er nog een beetje slapjes bij van schrik
i wrote 'yellow on the back of my bike,' but thought it sounded to much like broken english. i was in the botanical gardens, and a tree in the tropical greenhouses had dropped two huge yellow flowers which i took back home on my bike. actually to make a floral still life for the first time in my life. but something came in between, and then they were already withered. but i did plant the little carrot loots on my roof terrace. here they are still a bit weak of anxiousness

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Last shoot